דניאל וולפסון – עו"ד מרמת גן

ואוו ואוו ואוו… המסע הזה התחיל ולא נגמר… השיר שלווה אותנו אינסוף רגעים וכל רגע נחרט ונצרב בתוכנו עמוק… כל אחד עם המחשבות שלו על המסע האישי שלו, הדרך שלו, על המסלול ושביל החלב עם כוכבים שלא נגמרים… המסע הזה לא נגמר, הוא רק מתחיל עבורי. הנסיעה לנפאל, הטיפוס האינסופי, הנופים מדהימים והאנשים חברותיים וחייכנים .

המסע הזה בזכות דניאל קרן גרם לי לנשום מחדש, להתרגש, להתמלא ולמלא את הנפש. המסע הזה גרם לי להכיר את הגבולות שלי ולהתמודד עם אתגרים. הצלחתי לספוג כל כך הרבה, הצלחתי להרגיש כל כך הרבה, הצלחתי להבין ולחזור עם עולם כל כך עשיר וחוויות אינסופיות שילווה אותי כל כך.

דניאל קרן תודה ענקית על המסע! על כך שהצלחת לקחת קבוצה, להכין אותה למסע, להדריך, לכוון ולגרום לנו להכיר את המדינה היפה, ולפגוש אנשים מקסימים. גרמת לנו לא לפחד ולהתמודד עם האתגרים, לימדת אותנו שאפשר קצת יותר. תודה שהיית שם איתנו, כל אחד הצליח להרגיש שהוא נוגע בכוכבים באותו שביל החלב שראינו בלילה הקר באחד הכפרים הגבוהים ביותר.

תודה שגילית לנו שאפשר גם לרוץ במקום הכי גבוה בעולם ולהרגיש עצמה בלתי נגמרת. כל אחד חזר לשגרה אך המסע הזה מלווה אותנו … המסע הזה התחיל ולא נגמר…